lørdag 8. april 2017

Tjukke grytekluter

Teknikken som brukes for å lage disse gryteklutene, gjør at de blir ekstra tykke. Jeg synes disse er veldig gode til det de skal brukes til og de er derfor høyt oppe blant mine favoritter :-)

Oppskriften finner dere gratis her: Tjukke grytekluter



På samme vis som med de fire klutene, har jeg skrevet ned mønsteret/teknikken for å lettere finne det igjen ved en senere anledning. Jeg synes det er så himla greit å ha mest mulig samlet her på bloggen, for den vet jeg hvor jeg finner i alle fall sammenlignet med løse ark med oppskrifter som en eller annen gang skal katalogiseres og sorteres. ;-)

1 kommentar:

  1. Hei ..jeg synest grytelappene ser fine og gode ut .kan jeg få oppskriften .har lyst å prøve😊

    SvarSlett

Det er veldig hyggelig å få tilbakemelding på innleggene, enten dette er ris eller ros :-)